Ma soeur m'a trompé que ma mamie est morte,

Fredagsmys på väg. Nu har jag äntligen gjort bort grovarbetet till översättningsuppgiften! Jag har som inte fattat att det är i veckan som jag ska och hälsa på elias, men jag har iaf börja ta tag i alla uppgifter jag borde göra för att slippa sitta och plugga en massa när jag är där nere... 

Inatt hade jag en psykodröm om att Frida lurade mig att Farmor var död. Och alla tyckte jag överreagerade när jag blev skitsur på henne för att hon tyckte det var kul. Fy, efter en sån dröm lovar jag att man vaknar på fel sida...

Imorgon blir det stan, jag måste sans doute köpa mig en ny flnsterlampa, då min förra gick sönder. Ska nog spara sladden och det, det går nog att göra något roligt av.

Jag kommer även fara till skell den 24, då folktandvården ringde och ville ha dit mig.

Får se vad annat helgen har att bjuda på, förutom att jag måste läsa klart den urtråkiga boken till 1800-tals litteraturen som handlar om äktenskap mellan 19åringar och 60åringar samt adelmän som inte kan gifta sig med pigor. jippi.


Tryck till!



Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0