Ensemble, c'est tout

Trots all jobbig litteratur-läsning och att jag måste ut med dryga 1000lappen på ett fransk-fransk lexikon så är jag fortfarande pepp på kursen! Idag hade vi för första gången "Översättning" och jag tror jag kommer lära mig otroligt mycket! 

Snart ska jag fara på studievägledningssamtal och hoppas på att komma ut därifrån som en visare kvinna. Eller iaf med lite mer hum om vad jag ska göra nästa år.
Sen blir det att sätta sig på bussen mot skellefte... Jag hoppas på att få spendera lite tid med tjejerna, speciellt med Stina som kommer hem från London! Och Bella vill jag träffa, vi har inte setts på lääänge. 
Det jag annars vill få ut av helgen är lite matlagning, drop in hos frissan och lite plugg.

Men jag tänkte vara smart och försöka göra bort det mesta av pluggandet på bussen!

Och läsa lite mer i Ensemble c'est tout, jag måste ju snart lämna in den...



Tryck till!



Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0