La nuit est un vide dans lequel je peux créer

Jag har tillbringat de senaste dagarna framför symaskinen och intensitv sytt på min klänning. Den är nästan färdig nu: några detaljsömmar, några sömmar för bättre passform samt knappar etc för att piffa upp den. Så nu har jag kört in i en vägg. Har ingen ork att fortsätta på den just nu, men orken kommer snart tillbaka.

Jag ska till Skell i helgen, träffa Stina som kommer hem från London! Därmed är en FASS-missad inbokad på schemat! 

Har även pratat med Bella, men hon har fullt upp inför sin flytt så håller tummarna på att vi ska kunna ses. 

Vad ska bli mitt nästa projekt? 

Kanske att gå förbi Fridas förråd och och leta LP-skivor till handväskan? 
Tips?

Tryck till!



Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0