Les soldes,

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?

Jag var en läsglad tioåring. Snaggade håret och fick glasögon – det blev det många mindre positiva kommentarer av killarna i klassen det året.


VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?

För ett år sedan var jag au pair i underbara Paris, för att vara exakt var jag nog på superrean de har. :D


FEM SNACKS DU GILLAR:

Chips, grönsaksdipp, popcorn, mörk choklad och OST.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ:

Tainted love, Plugin baby – Muse, Ensemble - Coeur de pirate, The art teacher – rufus wainwright och typ alla Regina Spektors låtar…


FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅNGMILJONÄR):

Inte ta studielån, gå någon slags sömnadsutbildning(helst utomlands), bjuda min familj på en resa, ta en långresa i Frankrike och skänka till välgörenhet/bli fadder.


FEM TRE DÅLIGA VANOR:

Jag är dålig på att packa, jag pratar för snabbt och lat på morgonsidan.


FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Sy, vara med elias, dricka vin till god mat, umgås med mina vänner och läsa.


TRE SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA:

Leopardmönstrad kjol/byxor/kavaj/heldräkt(däremot kanske i mindre plagg såsom sockar), läderbyxor och Zentai spandex suit (typ det värsta jag vet).


FAVORITLEKSAK:

Symaskinen!!!


FEM TRE JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNING:

Anna å, Anna L och Emma.

BTW, minus till Blogg.se som tvingar mig att skriva i fetstil samt Kursiv på vissa ställe... wtf?


Tryck till!
Postat av: big sis

antar eftersom du kopierade min text...

kan bli vajsing då..



kul att du antog utmaningen :)

2011-01-31 @ 10:15:11
URL: http://fridda.blogg.se/



Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0