Quand tu veux, on y va

Innan jag kom tillbaka till Ume, var vi hos mormor och morfar där jag tog denna bild :)

Jag har varit rätt effektiv sen jag kom tillbaka. Jag har städat, packat upp allt, satt upp insynsskydd etc.
Fast idag har jag gjort lite mindre...
Bara handlat, promenerat, lagat mat samt lärt mig att göra fiskbensflätor...

Jag har fått ett mail med uppgifter vi ska göra innan första lektionen på onsdag
- nu är det på G igen!

Realiatentan låg i brevlådan, jag visste rean att jag fåt VG men 54/60p gjorde mig verkligen glad! Lååångt över VG-gränsen...

För att få in franskan i huvudet igen lyssnar jag på RTL2, vilket var min favoritradiokanal när jag borde i Frankrike.

Tryck till!



Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0