Dans très longtemps tu dormiras

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade min blogg, över två veckor sedan faktiskt. Jag har varit sjukt upptagen och även lite sjuk. Jag har varit och hälsat på Elias(jättekul som vanligt!) och sen i helgen var i skell och hängde då jag ändå skulle till tandläkarn. Han med att både vara med mina föräldrar, Bella och Stina! 

Jag såg The king's speech med stina- jag fattar grejen med alla oscars den fick. Underbar feelgood-film!

Nu är det så att jag har tenta lördagmorgon, så det blir pluggpluggplugg hela veckan, med höjdpunkten imorgon då jag även ska hinna med att träffa "min" fransyska, med min menar jag ett sammarbetsprojekt vi gör med franska studenter vid universitet. 

Jag sov dåligt inatt, ca 4 timmar blev det. Så jag håller på att somna där jag sitter... +huvudvärk. men jag måste plugga lite mer. plus till mig att jag orkade göra pizza idag iaf. 

Jag orkar inte skriva å mycket just nu då det enda jag har att skriva om är att jag måste plugga så får se hur det blir...

Tryck till!



Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0